sâmbătă, 8 octombrie 2011

Destinul unui campion - Johnathan "Fatal1ty" Wendel

Johnathan „Fatal1ty” Wendel s-a nascut la 26 februarie 1981 si la numai 19 ani a devenit un superstar al jocurilor video. Pana la varsta de 25 de ani castigase deja 41 de turnee si calatorise in toata lumea. Desi a crescut cu armele tatalui sau in casa este de parere ca e mai bine sa impusti pe cineva on-line si nu este de acord cu violenta.

1. Care a fost primul pas in cariera ta de gamer profesionist?
In 1999 m-am inscris in Liga Profesinala Cyberathlete (CPL). Am cheltuit 500 de dolari pentru a participa la un turneu Texas Quake, in Dallas. Acolo m-am clasat pe locul al III-lea si am castigat 4000 de dolari, moment in care tatal meu a decis sa ma sustina in ceea ce fac. Cand am ajuns in topul celor mai buni jucatori din Statele Unite, o companie m-a sponsorizat pentru a concura in Suedia cu cei mai buni 12 jucatori din lume. Am castigat atunci 18 jocuri la rand, nu am pierdut nici unul si am luat locul I, obtinand titlul suprem la Quake III. Asa am ajuns printre primii 7 jucatori din lume care au fost considerati profesionisti.

2. Cat de mult poti castiga din gameing?
De exemplu la doua luni dupa ce am castigat primul titlu de Campion Mondial la Quake m-am intors la Dallas si mi-am aparat titlul. Am castigat atunci marele premiu de 40.000 de dolari. Cu CPL am castigat peste 50.000 de dolari la care se adauga alte premii. Cu toate acestea, banii pe care ii castig ii consum mereu pe deplasari, deoarece trebuie sa-mi platesc cazarea si drumul, dar nu regret, o fac din placere si reinvestesc mereu ceea ce castig tot in jocuri. In schimb pot spune ca prin inventarea mouse-pad-urilor mari, pentru gameri, am castigat doar in primele luni 50.000 dolari.

3. Cum arata o zi obisnuita pentru tine? Este ca un loc de munca de la 9 la 18 sau mai de graba ca ziua unui fotbalist cu trei antrenamente pe zi?
Am un program de antrenamente. Ma antrenez cel putin opt ore pe zi, de obicei 12. Astfel am opt ore de joc efectiv si imi raman patru ore pentru alte activitati, orice vreau eu sa fac. As spune mai degraba ca jumatate din timp joc de placere iar cealalta jumatate face parte din business.

4. Daca jocurile electronice sunt cariera ta, cum ramane cu viata personala? Cum iti petreci timpul liber?
Nu am foarte mult timp liber, am renuntat la scoala pentru a investi timp si bani in cariera de gamer, dar cand pot, imi place sa ies cu prietenii, imi plac foarte mult petrecerile la care sa merg sa ma distrez. Sunt un tip cat se poate de normal doar ca sunt in calatorii peste jumatate din an si nu am timp sa-mi fac o relatie: am multe intalniri, dar nici o prietena, pentru ca asta necesita stabilitate.

5. Care este jocul tau preferat si de ce?
Jocul meu favorit din toate timpurile!?... Bineinteles ca imi plac foarte multe, insa as zice asa... pentru distractie, nu pentru competitie... ca preferatul meu este PainKiller.

6. Ai intemeiat o companie, Fatal1ty.Inc. De ce acest nume? De unde acest nickname?
Este o intrebare buna. Prima oara cand am intrat in aceasta lume aveam Fatality cu „i”, dar apoi am vrut sa ma diferentiez cumva, pentru ca fanii sa ma recunoasca mai usor si pentru a putea inainta in lista de nume. Asa mi-a venit ideea sa adaug „1”, pentru a putea fi mai vizibil si a-mi construi cu timpul un brand autentic. Acum, cand spui Fatal1ty spui gaming, deaceea imi doresc foarte mult sa ajut alti jucatori, prin ceea ce fac in parteneriatele cu alte firme de IT, dar si prin spnsorizari.

3 comentarii:

Maria spunea...

Foarte interesant destinul acestui om !

Masaj erotic Pitesti spunea...

Oare cate mii de ore a stat acest om in fata calculatorului pentru a ajunge campion ?

Anonim spunea...

This piece of writing will assist the internet people for building
up new blog or even a blog from start to end.