duminică, 21 iunie 2009

E greu sa lasi o usa intredeschisa

Ati avut vreodata impresia ca ati lasat un capitol din viata neincheiat?
Nu este usor, dar incercati sa va analizati viata cu bune si cu rele. Invatati din fiecare greseala si nu va incatusati in amintiri neplacute. Din orice se poate pastra cel putin o senazatie speciala.
Acum aproximativ un an, am incheiat, la fel de busc cum am inceput, o relatie neconsumata, dar care a venit ca un refugiu si usor usor ducea catre ceva mai serios. Poate frica de angajament sau poate faptul ca ne cunosteam prea putin, chiar deloc, ne-a facut pe amandoi sa acceptam cea mai facila rezolvare. Am decis de comun acord sa ramanem doar prieteni si colegi. Toate bune si frumoase acum, daca n-ar face inca misto de noi toti cei care ne cunosc. La inceput eram ca soarecele si pisica, nu exista vorba a unuia dintre noi pe care celalalt sa n-o comenteze, eram rautaciosi, acum lucrurile par sa intre pe fagasul normal. Ce am invatat de aici este ca uneori trebuie sa mai lasi de la tine. Nu credeti ca ar trebui ca unei persoane despre care am zis la un moment dat ca ne place, ca tinem la ea sau chiar ca o iubim nu ar trebui sa-i intoarcem spatele? Eu asa zic. E dificil, e dureros initial, dar toate acele sentimente nu pot intra in pamant.
Daca va decideti sa puneti punct unei etape, stati intai si meditati, eventual consultati-va cu cineva inainte sa faceti pasul decisiv. Sa nu ma intelegeti gresit, poate ca vi se pare un cliseu, insa nu regret nimic din viata, decat faptul ca este atat de putin timp pentru atat de multe activitati pe care le-am putea face si faptul ca realizam acest lucru deja cand este prea tarziu.
Da, stiu, pare ca-mi expun viata si poate ca asa si este, dar stiti care e treaba: cel mai bine se invata din propriile erori insa nu strica sa arunci un ochi si la vecin.
Toate cele bune si fiti cu capul pe umeri! Va pup!

Un comentariu:

Burn after reading spunea...

Foarte tare si foarte adevarat . Bravo